Fundacja na rzecz Nauki Polskiej (FNP) po raz 32. wręczyła stypendia w programie START tegorocznym laureatom konkursu. W tym gronie jest 100 wybitnych badaczy młodego pokolenia, którzy mimo że nie ukończyli jeszcze 30 roku życia, mogą już pochwalić się osiągnięciami naukowymi na światową skalę.
Przypomnijmy, że wśród nagrodzonych jest nasza doktorantka - mgr inż. Joanna Honselmann. Pani Joanna w swojej pracy koncentruje się na analizie wpływu czynników stresowych, takich jak pole elektromagnetyczne oraz nanomateriały, na wzrost i fizjologię bakterii oraz intensyfikację procesów biotechnologicznych.
Uroczystość odbyła się na początku czerwca na Zamku Królewskim w Warszawie. Stypendyści programu START są wybierani w wieloetapowym procesie, w którym jakość ich dotychczasowego dorobku naukowego, udokumentowanego patentami lub publikacjami w uznanych polskich i zagranicznych periodykach naukowych, jest oceniana i recenzowana przez uznanych naukowców, będących autorytetami w swoich dziedzinach.
W tym roku 100 nagrodzonych badaczy zostało wyłonionych z grona 641 kandydatów, co oznacza, że wyróżnienie otrzymało 15,6 proc. spośród ubiegających się o stypendium. Nagrodzeni otrzymają po 30 tys. zł. Mogą je przeznaczyć na dowolny cel.
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
fot. Paweł Kula
Menu dodatkowe
- Konferencje
- Usługi informatyczne
- Galeria
- Kontakt
- WKJK
- Strona główna WKJK
- Programy kształcenia i plany studiów na WTiICh
- Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
- Wewnętrzny System Zapewniania Jakości Kształcenia w ZUT
- Procedury i regulaminy wewnętrzne
- Wykaz procedur wg obszaru
- Kryterium 1. Ocena konstrukcji programów studiów, koncepcji, celów kształcenia i efektów uczenia się
- Kryterium 2. Ocena realizacji programów studiów
- Kryterium 3. Ocena rekrutacji na studia, osiągania przez studentów efektów uczenia się, zaliczenia toku studiów wraz z dyplomowaniem
- Kryterium 4. Ocena kadry realizującej zajęcia na studiach (kompetencje, doświadczenie, kwalifikacje, liczebność kadry oraz rozwój i doskonalenia)
- Kryterium 5. Ocena infrastruktury, zasobów edukacyjnych wykorzystywanych w realizacji programów studiów, warunków prowadzenia zajęć oraz ich zastosowanie
- Kryterium 6. Ocena współpracy z interesariuszami w konstruowaniu, realizacji i doskonaleniu programów studiów oraz jej wpływ na rozwój studiów
- Kryterium 7. Ocena warunków i sposobu podnoszenia stopnia umiędzynarodowienia procesu kształcenia na studiach
- Kryterium 8. Ocena wsparcia studentów w uczeniu się, rozwoju społecznym, naukowym lub zawodowym i wejściu na rynek pracy oraz rozwój i doskonalenie form wsparcia
- Kryterium 9. Ocena dostępności informacji na temat, warunków i realizacji kształcenia oraz osiąganych rezultatów
- Inne procedury
- Wykaz regulaminów, procedur i zarządzeń obowiązujących na WTiICh
- Wykaz procedur wg obszaru
- Sprawozdania wydziałowe
- Sprawozdania z ankietyzacji zajęć dydaktycznych
- Sprawozdania z ankietyzacji absolwentów
- Sprawozdania z ankietyzacji pracodawców
- Sprawozdania z ankietyzacji kandydata na studia
- Sprawozdania z realizacji efektów uczenia się
- Sprawozdania z podstawy funkcjonowania Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia
- Raport samooceny