Rejestracja i streszczenie
Rejestracja i streszczenie
Osoby chcące wziąć udział w Seminarium proszone są o przesłanie zgłoszenia wraz ze streszczeniem w terminie do 15 kwietnia 2020 r. na adres: ssmch2020@zut.edu.pl (podając tytuł prezentacji, autorów oraz informację o chęci publikowania swojej pracy w monografii). Streszczenia (maksymalnie 2 strony) należy przygotować zgodnie z formatką (formatka streszczenia). Termin przygotowania rozdziału w monografii mija 14 maja. Materiały do monografii powinny być zgodne z formatką i spełniać wymogi publikacyjne monografii naukowych (formatka monografii).
Prezentacja
Prezentację należy przygotować w postaci pliku wideo (jak to zrobić? (format: mp4, rozmiar: 43 MB)) oraz wgrać do katalogu przydzielonego w trakcie rejestracji.
Opłata konferencyjna
Opłatę konferencyjną w wysokości 150 zł należy uiścić przelewem do dnia 30 kwietnia 2020 r. na konto:
Bank BGZ BNP PARIBAS 54 2030 0045 1110 0000 0261 6290 z dopiskiem "SSMCh 2020" - Imię i Nazwisko uczestnika.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy o przesłanie na adres: biuro@ptchem.pl
Podane opłaty są kwotami netto
Do podanej kwoty należy doliczyć podatek VAT wg stawki 23%, przy czym osoby finansujące udział w konferencji co najmniej w 70% ze środków publicznych, mogą skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT.
Warunkiem skorzystania ze zwolnienia z podatku VAT jest przesłanie niezwłocznie po dokonaniu płatności oświadczenia w formie elektronicznej na adres: biuro@ptchem.pl o finansowaniu udziału w konferencji ze środków publicznych, podpisanego przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań na rzecz danej instytucji.
Wzór oświadczenia można pobrać tutaj (format: docx, rozmiar: 15,46 kB)
Po ustaniu pandemii koronawirusa oryginał oświadczenia prosimy przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Polskie Towarzystwo Chemiczne
ul. Freta 16
00-227 Warszawa
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem ZG PTChem.
Tel. 22 831 13 04